Telefon   +48 660 46 35 48

Mail   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje

zbiorniki w ziemi

Ulokowanie zbiornika na AdBlue - na czy pod ziemią?

Korzystanie z pojazdów spełniających normę Euro 6 i wyposażonych w silniki wysokoprężne wiąże się z koniecznością stosowania wodnego roztworu mocznika. Jest on niezbędny do dopalania tlenków azotu i rozkładania ich na prostsze oraz nieszkodliwe dla środowiska związki w układach selektywnej redukcji katalitycznej SRC montowanych w ciężarówkach i samochodach osobowych, a także maszynach rolniczych oraz budowlanych.

Czytaj więcej

zbiorniki z olejem napędowym

W jakich zbiornikach można przechowywać olej napędowy?

Olej napędowy jest popularnym paliwem wykorzystywanym w transporcie oraz do napędzania silników montowanych w maszynach roboczych i sprzęcie rolniczym, a także silników przemysłowych czy instalowanych w agregatach prądotwórczych.

Czytaj więcej

zbiornik AdBlue

Zasady prawidłowej eksploatacji zbiorników na AdBlue

AdBlue wymaga specjalnych warunków przechowywania. Płyn nie jest odporny na niskie ani wysokie temperatury, zamarza poniżej -12°C i traci swoje właściwości powyżej 30°C. Jeśli do płynu dostaną się zanieczyszczenia, może ulec zniszczeniu system SCR w pojazdach. Producenci AdBlue zalecają, by przechowywać go w specjalnych atestowanych zbiornikach. 

Czytaj więcej

zbiorniki

Różnice między zbiornikami jedno i dwupłaszczowymi

Specjalistyczne zbiorniki do różnego rodzaju cieczy są wykorzystywane w wielu branżach. Pozwalają one na bezpieczne dla ludzi i środowiska przechowywanie także niebezpiecznych substancji, zapewniając również odpowiednie warunki wewnątrz. Wśród nich są zbiorniki o bardzo różnych rozmiarach oraz innych konstrukcjach. W poniższego wpisu dowiesz się, czym różnią się zbiorniki jednopłaszczowe oraz dwupłaszczowe. 

Czytaj więcej

adblue

Zalety i zastosowania kontenerów do magazynowania i dystrybucji AdBlue na stacjach paliw

AdBlue to roztwór mocznika 32,5% w demineralizowanej wodzie. Stosuje się go w samochodach napędzanych dieslem. Jego zadaniem jest neutralizacja zanieczyszczeń, które emitowane się przez pojazdy z silnikami wysokoprężnymi. Płyn AdBlue trafia do katalizatora SCR (Selective Catalytic Reduction), który zlokalizowany jest w układzie wydechowym. Pod wpływem wysokiej temperatury mocznika rozkłada się, wydzielając amoniak, który reaguje z tlenkiem azotu i dzięki temu zamiast spalin do środowiska uwolnione zostają nieszkodliwe substancje – para wodna i lotny azot. 

Czytaj więcej

adbue

W czym prawidłowo przechowywać AdBlue?

AdBlue® to substancja stosowana w samochodach z silnikiem Diesla. Jej zadaniem jest redukcja emisji szkodliwych tlenków azotów obecnych w spalinach. Choć nie stanowi zagrożenia ani dla człowieka, ani dla środowiska, powinna być przechowywana w pojemnikach spełniających szereg wymagań.

Czytaj więcej

adblue

Z jakich materiałów wykonuje się zbiorniki na AdBlue ?

Za nazwą AdBlue kryje się nowoczesna, ekologiczna substancja używana w motoryzacji. Mówiąc specyficznie, naukowo – to roztwór wodny mocznika o wysokiej czystości, opatentowany przez niemiecką firmę. Służy on jako reduktor, który w katalizatorze typu SCR rozkłada szkodliwe tlenki azotu, z dobrym skutkiem dla środowiska i użytkowników. 

Czytaj więcej

adblue

Jakie standardy powinny spełniać zbiorniki do AdBlue/NOXy na stacjach paliw?

AdBlue/NOXy to coraz częściej nieodłączny dodatek do paliw stosowanych w samochodach z silnikiem Diesla. Substancja, która pomaga w rozkładzie niekorzystnych dla środowiska substancji, wytwarzanych w czasie pracy wysokoprężnych silników, ma jednak swoje wymagania – aby ja nie stracić jej właściwości, pomagających na oczyszczanie spalin, należy zachować szereg warunków. 

Czytaj więcej